onsdag 20 april 2011

Vilken dag!

Igår va ju Juliet sjuk, idag är det nog min tur lite smått sådär... Känner mig inte alls bra. Men eftersom Juliet hade feber igår blev det ingen förskola idag och inte heller så mycket skrivet...

Hur som helst, fröken J har börjat ta av sig blöjan så där heeeela tiden. På dagis gör de nämligen det själva vid blöjbyte. Och bara för att man kan så måste man ju göra det om och om igen. Detta leder även till många besök på pottan, det har faktiskt inte kommit på golvet än (förutom nr 2 i morse... och där lämnar vi det ;)) Men så lyckades hon göra nr 1 på pottan, bler jätte glad och sa glatt "jag klarade det, jag lyckades, det kom i pottan!!" Så det blev trosor, fram tills nu när hon ville lägga sig i sängen och vila en stund...

Jag tror att hon än en gång inspirerats av Tilde, kanske skulle åka till Tjörn oftare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar