torsdag 7 april 2011

Har ju glömt berätta...

...vi va ju hos läkaren i måndags, något slag återbesök. Juliet fick i alla fall ställa sig på vågen och nu vägde hon 12,9 kg!! Det går åt rätt håll :) Visst har hon fått tillbaka lite runda kinder igen? Däremot tyckte doktor E att Juleits mage fortfarande var för smal, hon trycker ihop den och då blir den rynkig på ett sätt som den tydligen inte ska va på små barn... Men det var i alla fall bättre än sist. Och som sagt, det går ju åt rätt håll.


Idag har jag inte fått gjort så väldans mycket alls... Usch jag gillar inte sånna dagar. Men men, det blir kanske bättre i morgon. Jag har i alla fall fått ihop 9 sidor på uppsatsen, bara 13 kvar ;)

Nu ska jag hämta min prinsessa på förskolan, funderar på om vi ska köpa varsin glass och riktigt mysa till det. Sen kommer bästaste Lydia som ska vara barnvakt ikväll!! Helt underbart... Ingen blir nog gladare än Juliet heller. Jag ska nämligen repa med kyrkan inför söndag, ska va med och sjunga. Och Eric ska hjälpa några vänner med renoveringen av deras nyinköpta hus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar