måndag 18 april 2011

Några kompisar

Juliet och jag va ju i Göteborg i helgen som gick, även om vi hade massa viktiga saker att göra så hann vi med och träffa några kompisar...

På fredag kväll kom världens sötaste kusin Lucas :) Han är precis ett år yngre än Juliet och är pratar just så där gulligt på sitt egna språk, typ "dadadadadadadaa dadadaaa". Juliet lyssnade noggrant sen svarade hon "jaaaa, dadadadadaa dadaa"

Oskar och Emelie var också med, men jag lyckades inte fånga dem på bild..

På lördagsförmiddagen åkte vi ut till Skärhamn och Tilde!


Den här gången lekte de jättebra, de märks att de kan kommunicera på ett helt annat sätt nu. Tack för en riktigt mysig dag vänner. Jag har riktigt fina bilder på dig med Therese men jag tror inte du skulle uppskatta om jag la upp dem här, men säg till om du vill ha dem :)

Söta Alinde kom också och lekte en stund, eller tittade nog mest på när de andra två lekte, men det är nog så viktigt.. Visst har hon en söt kappa!? Den är från ULLARED! Kanske skulle ta och åka dit snart!


För övrigt firade mina föräldrar 33årig bröllopsdag! Så sjukt bra gjort. Ni är underbara. det firade vi med räkor och andra godsaker i fredags...

Nu när alla intervjuer är gjorda är det bara att sätta igång med att transkribera, diskutera och analysera så att arbetet kan bli klart någon gång. Så det är vad jag kommer göra de närmsta veckorna!!

5 kommentarer:

  1. Så fina kort!! Så skoj att träffa er! Får jag låna bilden på Alinde å ha på min Facebook?:) kram

    SvaraRadera
  2. Ja så klart att du får, om du är Victoria ;) VA mysigt det va att ses... KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag har förresten en till jättefin på er, jag kan maila den om du ger mig din mailadress!

    SvaraRadera
  4. Ja glömde visst skriva att det var jag:)

    vicky_l_84@hotmail.com

    Kram Victoria;)

    SvaraRadera
  5. vad duktig du är carro! med uppsatsskrivandet alltså:) säg till om du vill att jag ska "kontroll-läsa" det åt dej, är ganska bra på sånt:)

    SvaraRadera