torsdag 17 mars 2011

Min lilla kluriga

När jag och Juliet skulle gå till förskolan idag la hon huvudet på sned tittade på mig och sa "mamma, kan jag få vara hemma med sig bara några dagar?" Va!?! Vi har precis varit hemma i "några" dagar, sen i fredags närmare bestämt. Precis som att hon aldrig får vara hemma...

Vi gick i alla fall iväg och kom till förskolan, tog av alla ytterkläder, gick in på avdelningen. När vi skulle säga hejdå kröp Juliet upp min famn och sa "Mamma jag är så väldigt ledsen", med världens smile på läpparna... Vad är det här!? Mission "försöka-ge-mamma-dåligt-samvete-så-att-hon-aldrig-lämnar-mig-igen"...

Min lilla skitunge, hon kan ju alltid försöka... Det är ju ganska sött!


Nu är förresten tentan klar!! den ska in i morgon men eftersom vi åker till Tidaholm i eftermiddag lämnade jag in den idag :) Känns skönt! Sista tentan, "bara" c-uppsatsen kvar!!

1 kommentar: