torsdag 3 mars 2011

Menar du pojktröjan?!

Har köpt två nya luvtröjor till Juliet. Den gula från Lindex med 30% rabatt och den röda från Polarn och Pyret på halva priset. Jättefina båda två. Däremot kände jag att den gula kanske va lite kort i armarna så jag tänkte byta den till en storlek större. När jag kom tillbaka till Lindex idag hittade jag ingen. Jag frågade en tjej som jobbade där om hon visste om de hade några kvar, "menar du den gula pojktröjan?" svarade hon. Jag blev lite paff, Hade inte riktigt tänkt på den som en "pojktröja", den är ju för sjutton gul. Kan inte alla ha en gul tröja!? Juliet älskar ju allt som är gult :) Hursomhelst, de var slut så vi får kolla på en annan Lindex eller helt enkelt behålla den här! Den var ju egentligen lagom...


1 kommentar:

  1. Det blir nästan som i Solsidan, fast tvärtom!
    Christel

    SvaraRadera