tisdag 8 mars 2011

Gillar inte...

Jag kanske är fånig, men jag är inte så förtjust dagar som den här. Dagar då jag lämnar Juliet tidigt och inte kommer hem efter hon somnat på kvällen. Idag var verkligen en sån där heldag. Praktik fram till 14.00, sen vidare till universitetet och litteraturseminarium och till slut dramakurs mellan 17 och 20. Som tur är händer det inte så ofta... Det är inte det att jag inte kan vara borta en kväll eller så, jag gillar bara inte när det blir hela dagen. Om jag ska va borta på kvällen tycker jag det är mysigt att i alla fall hinna umgås lite på eftermiddagen...

Så just nu bävar jag lite inför att börja jobba. Då blir det med stor sannolikhet fler dagar likt den här. Att plugga är kanske inte semester, meeeeen ändå inte särskilt krävande. Kanske kommer jag säga något annat när C-uppsatsen dragit igång...

I morgon ska jag hämta min lilla älskling vid 14, då ska vi gosa. Kanske läsa några böcker och prata om livet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar