torsdag 31 mars 2011

Disciplin och lite nostalgi...

Jag försöker verkligen och tycker att jag lyckas rätt så bra. Eric är i alla fall stolt över mig säger han... Jag var till exempel på biblioteket exakt när de öppnade kl 10.00 i morse och sen var jag hemma en dryg kvart senare!! Då hade jag lite tur med tunnelbanan. Sen började jag läsa och har faktiskt skrivit drygt två sidor om tidigare forskning!!

Om du sitter och tycke att jag inte är så disciplinerad just nu så är det för att jag har lunchrast ;) Hjärnan behöver tydligen lite pauser då och då för att fungera bättre.

Vilken enstöring man blir genom det här skrivandet förresten, man gör ju inget annat än att sitta framför en dator hela dagarna...
Annat var det förr, då hade jag de här fina med mig i min skolvardag! Lotta och Juliet!
Those were the days

I väntan på tunnelbanan på väg hem från skolan och inne på föreläsning, då Juliet hoppade lite runt från famn till famn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar