söndag 6 mars 2011

Födelsedag!

Present från min älsklingar, ett perfekt smyckeskrin! Nu ska det blir ordning och reda på mina armband, örhängen, ringar och halsband!

Från min underbara vän Carolina, jag ÄLSKAR grattis-kortet som dimper ner i brevlådan varje år, en av de bästa grejerna med att fylla år ;) Och inte nog med det, i år fick jag ett julevangeliet-chaite!!! Thanx.

Och blommor i mängder. Tack Davida, Mira och Lydia. Älskade vänner, er omtanke berör mig på djupet.

Som om det inte räckte med vackra blommor så fick jag även en chokladask från Mira!

Jag har haft en riktigt riktigt bra dag! Började med uppsjungning av Eric och Juliet, fortsatte med städning inför visningen om va kl 12. Sen lite skidor (hann inte se klar). Vidare inte till kyrkan för kaaanske den bästa söndagen på länge:
Vi flyttar till NALEN den 8 maj!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar