torsdag 24 februari 2011

Här kämpar man...

...för att lillan ska få gå så korta dagar som möjligt på dagis så säger hon "pappa ska hämta mig idag!" Jaha, då får du väl gå två timmar längre om du då gärna vill!!! Nej då, jag är inte svartsjuk :) Jag tycker det är ganska sött faktiskt. Och så skyller jag på att hon är lite bekväm av sig, vem vill inte sätta sig i en varm bil hellre än en kall vagn!? Jag brukar inte låta henne ta det här beslutet annars men just idag passade det bra, jag tvättar nämligen ett enormt tvättberg! Men snart nu kommer mina älsklingar hem och då ska vi mysa och äta middag :)

1 kommentar:

  1. Haha... när jag hämtar mina barn på dagis, kankse en kvart tidigare för att jag stressat dit, skricker Vide: NEJ! Jag vill inte gå hem... :)
    Kramar till er. (och vilket sött litet lejon!)

    SvaraRadera