måndag 14 februari 2011

Finbesök!



Först kom Ida, Leopold och lilla Lorentz på besök! Superkul. Juliet som inte hade sovit på dagis idag bröt ihop efter ungefär 45 min, då fick hon gå och lägga sig en stund och efter ett tag i sängen var hon på mycket bättre humör :) Du pusslades, bläddrades i böcker, lektes med djur, ballonger, teletubbisar, bollar och massa andra grejer. Men framför allt Mannys verktygslåda gick på högvarv. När vi hört "upp o hoppa, häng med vårt gäng" ungefär 70 gånger gav vi upp och stängde av ljudet!

Sen kom pappa/morfar Ingemar, han hade med sig en present från Juliets moster, morbror och kusin. En kockutstyrsel (som ni ska få se en annan gång) och en ny Nalle Puh film - Tigers film! Jag hade börjat göra mat men tänkte inte riktigt på hur många vi kunde tänkas bli, så när Simon tittade in fick vi sätta på lite extra. Jag skyller på att det är så otroligt sällan jag lagar mat och det tackar jag min älskling för! Det är så härligt med familj och vänner! Viket bra sätt att fira Valentines Day :)

Nu pustar vi ut i soffan efter att vår övertrötta dotter äntligen somnat, efter att rivit ut sidor ur min bibel och kastat ner en lampa på golvet två gånger. Kanske skulle sätta på lite te och bara njuta av lugnet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar