måndag 17 januari 2011

Vi är inte riktigt överens!

Juliet och jag alltså. Hon gillar det blöta slasket och vattenpölarna som dykt upp lite här och var. Det gör inte jag. Visst längtar jag till vår och grönska. Men så vitt jag vet har våren aldrig kommit i januari i alla fall, så då kan snön lika gärna ligga kvar ett tag till. Hellre vit och "torr" snö än blöt och brun snö! Så några minus är helt okej för mig. dessutom blir jag sur när alla äckliga hundbajskorvar kommer fram. Det som göms i snö kommer upp i tö gäller liksom i år med även om inte alls hundägare tycks vilja förstå det!! I know det finns hundägare som plockar upp sin hunds bajs men tydligen finns det en hel drös som visst råkar glömma bort eller nåt. Tack för det! Jaja, det var ju inte meningen att jag skulle lägga in något klagoinlägg, men nu blev det så i alla fall! Lite upprörd från man väl va ibland?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar