torsdag 27 januari 2011

Jag gör det "á la Eric style"...

Man måste liksom ha det klart innan man slänger i allt i pannan om man ska laga mat som min mästerkock och det testade jag idag, superbra! Däremot vet jag inte riktigt hur det kommer smaka! Jag hade tänkt gör min vanliga kasslerrätt med ananas. Med icke, ananasen va slut! Så jag hittade en med curry... Och nu när jag väl satt igång upptäckte jag lite annat som fattades till det receptet så det finns inget annat att göra än att improvisera :) Och det är jag ju mästare på när det kommer till mat... hehe, kaaanske inte!


Juleit va i alla fall på min sida och pusslade hela tiden. ABC-pusslet är favoriten just nu och strax därefter kommer Barbapappa-pusslet. Nu väntar vi in farmor/svärmor som är i Stockholm på kurs och ska bo här några dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar