lördag 24 oktober 2009

Tjena!

Alltså jag är i princip klar med examinationen som ska in på måndag! Så skönt. Sen är det bara att läsa två andras arbeten och skriva kommentar sen är det klart!! I alla fall första delkursen. Den andra har redan börjat... Väntar på en bok som förhoppningsvis kommer på måndag.

I går hade vi ju som sagt Anna o Joel på besök. Anna har en härlig blogg som jag tycker du ska kika in på annawesterlund.blogspot.com min favorit är dagen outfit!!

Nu sover Juliet men när hon vaknat tror jag att vi går ut en sväng, trots att det är rätt trist väder ute. Kanske kan få med Eric till Vällingby...

2 kommentarer:

  1. Hej Caroline! Kom över din blog via Annas.. :) Wow, jag är så imponerad av dig! Mamma och allt... :) Ni är så fina och Juliet såå söt!! Ta hand om er! Igen, verkligen imponerad :) Kram rutan

    SvaraRadera
  2. Heeej och TACK!! Kul att höra från dig. Har faktiskt varit inne på din blogg någon gång (via Annas) Visst är du på Hawaii? PÅ Surfing the nations? En vän till mig är där nu, Linn Neumann!! Om du träffar henne, ge henne en kram från mig. Hoppas du har det riktigt bra! KRAM

    SvaraRadera