lördag 31 oktober 2009

Namnsdagsfirande!

Igår firade vi namnsdag här hemma, Juliet heter Elsa i andranamn, efter min mormor som var en underbar människa. Genuin rakt igenom. Saknar henne ibland men vet att hon har det riktigt bra med morfar i himlen. Jag och Juliet åkte till coop för att hon skulle få en present. De blev en liten hund, som viftar på öronen och säger nästan voff, men inte riktigt - funderar om det är fel på den. Till mig och Eric köpte jag räkor, mums!

Idag började dagen med att Juliet ramlade ner från soffan och slå i huvudet. Eric hann få tag på hennes fot vilket jag tror dämpade fallet en aning. Hon grät och grät och grät, tillslut gick det över. Sen somnade hon. När hon vaknar ska vi ta en tur till IKEA, måste inhandla lite smått o gott. Kanske blir det även lite köttbullar till lunch...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar