fredag 30 oktober 2009

Några härliga dagar i Göteborg

I dag är det fredga och jag och Juliet är hemma igen. Kom hem igår... Så kul att åka iväg en sväng men alltid så härligt att komma hem igen...

I tisdags var vi ute på Tjörn, först hemma hos Therese och Tilde. Här har brudarna klädprovning! Vi får helt enkelt skylla oss själva om de blir klädtokiga om några år... Men det är kul än så länge i alla fall. Vi hade verkligen en jättemysig dag, önskar att vi kunde ses oftare!

På eftermiddagen gick vi hem till familjen Bengtsson. Daniel är yngst i familjen och är nu 1 och 1/2 år. Han ville absolut inte dela med sig av några leksaker. Allt var min, min, min. Men har är söt ändå... Kanske en blivande make!?

Här har vi Johannes och Juliet. Se vilken koll han har!! Jag vet att jag låter som en gammal tant nu men han har verkligen blivit så stor och lång.

Juliet i Andreas knä. Världens goaste Andreas hade köpt en present till mig. Åh vad glad jag blev! En sån där glaskupa med en tomte i och om man vänder den upp och ned så snöar de!! Tack Andreas!

Hemma hos mormor och morfar. Juliet hjälper mormor att skala potatis. Egentligen smakar hon bara på dem och tycker nog mest om att slänga ner dem på golvet! En sak är i alla fall säker Juliet älskar att vara med sin mormor, det finns ingen gång hon skrattar så mycket som då!

Förutom detta har vi hunnit med två middagar med Oskar och Emelie, plus en fika på stan med Oskar och Joel (då va inte Juliet med), en liten shoppingrunda, promenad och fika med Carolina, besök hos Victoria och hennes lilla Alinde, 3 veckor gammal, Juliet har dragit på sig en dunderförkylning och jag blivit matförgiftad.

I kväll väntar fredagsmys, så jag och Juliet ska åka till coop och handla lite...

1 kommentar:

  1. Hej mina Äslklingar.
    Det har varit sååååå mysigt att ha er hos oss.
    Ses snart igen.

    SvaraRadera