fredag 27 maj 2011

Tjejkväll med min lilla juvel

Jag och sötnöten hade tjejkväll ikväll. (Eric är i Tidaholm, hans farbror brukar hjälpa honom med deklarationen nämligen). Vi började kvällen med hamburgare, kl va strax efter fem och Juliet höll på att somna i maten.. Lyckad start ;) Sen kladdade hon ner hela sig så det fick bli en dusch. Efter det tog vi fram lite godsaker och tittade på sista timman med Playhouse Disney. De slutar sända kl sju, helt perfekt. Juliet nästan somnat i nära två timmar protesterade så klart ändå när hon äntligen fick hoppa i säng, i sin nya säng. När hon väl lagt sig somnade hon utan ett ljud. Alltså, de dagar hon inte sover resulterar oftast i snabb insomning meeen lite värre eftermiddagar... Resten av kvällen roade jag mig med att läsa och kolla på film - going the distance. Tack gode Gud att Eric bara är borta en natt säger jag bara. Men det va en mysig film, en sån film som jag helt enkelt får passa på att se när Eric inte är hemma :) Nu ska jag sova... Sov gott!

3 kommentarer: