tisdag 3 maj 2011

En bra kväll

Här hemma har vi haft en bra kväll. Juliet har förvisso inte somnat än men hon har varit på riktigt bra humör trots att hon råkade somna vid halv sju!!! Precis innan middag. Men hon hann bara sova i nån minut innan jag väckte henne... Stackars liten! Men halv sju, utan mat i magen känns inte riktigt bra. Inget gnäll, trots eller gråt utan, vad vi vet, anledning...

Handlade på Sistersrea idag, de lägger ner butiken på Kfem så jag fick en långklänning, en kjol och en skjorta för 327 kr!! Då är det kul att shoppa! Snart snart snart är förhoppningsvis min c-uppsats klar med så då ska jag minsann komma i form.

Annars packar vi mest hela kvällarna...

Tänkte att du ska få tre majbilder på Juliet, en från varje år:

2 kommentarer:

  1. Jaså de lägger ner sisters i K5.. Snacka om att jag är uppdaterad då... Skönt iofs att vara helt bortkopplad från jobbet! Måste kanske dock åka dit och fynda jag med! Kram

    SvaraRadera
  2. Jaaa, åk dit! Nästa vecka kommer jag sitta och plugga i vällingby, eftersom vi fortfarande har dagis i hässelby och jag inte är riktigt klar med skolan. då kan vi luncha ihop med :) Handlade för 327 kr idag. det skulle egentligen kostat 1300!!! Då blir man lycklig!!

    SvaraRadera