fredag 6 maj 2011

När allting är packat...

Yes, allt är packat. ALLT!! När Eric flyttar är det nämligen lite prestige att inget får vara löst. Allt som kan ligga i en flyttkartong ska göra det :) När packningen var färdig kunde jag inte låta bli att börja städa... Måste hålla mig pigg, ska snart åka in och hämta mamma vid tåget, tåget som för övrigt för försenat och kommer in 00.20!!

Detta har jag hunnit med idag:
Tittat på Hitta Nemo i sängen med Juliet
Handlat inför flyttlunch
Haft bord och frysboxvisning...
Packat 45 flyttlådor
Lekt med Juliet i parken i en timma och agerat häst hela vägen hem :) Loppe hette jag!
Ätit pizza
Blivit tvingad av grannarna att komma på kvällsfika trots att Juliet precis skulle lägga sig och vi försökte säga att vi egentligen inte hann! Lite lustigt!
Skickat ungefär tusen mail
Gjort en pasta och kycklingsallad som skall ätas upp av alla underbara flyttkillar imorgon
Och städat halva köket

NU är kl kvart i 24 och jag åker in mot city!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar