tisdag 18 maj 2010

För exakt 1 år sen...

...då va Juliet så här liten... 4 månader och 5 dagar gammal. Den här dagen var vi först på universitetet i några timmar sen var vi och babysimmade på eftermiddagen. Hon älskade det verkligen! Tänk vad fort tiden går, det är redan precis ett år sedan, det gäller att ta vara på tiden. Jag är så glad att jag kan ha så mycket tid med Juliet som jag har just nu. Det är värt så otroligt mycket för mig!

Men idag är det snart dags för första jobbdagen sen ett och ett halvt år (drygt) på ICA, eller ja, det är introduktion i tre timmar.

1 kommentar:

  1. Tiden går rasande snabbt, lite läskigt nästan. Men hur som helst är det härligt att se att barnen växer och utvecklas som de ska, det är ju det ultimata :-) Längtar efter er, nu är det snart sommarlov för mig med. KRAM

    SvaraRadera