söndag 28 februari 2010

OS-final

Hockeyfinalen i OS är snart igång. Måste säga att jag faktiskt inte
bryr mig alls, Sverige är ju inte med... Däremot har jag verkligen
tyckt om att det varit OS, vi har ju tagit massa medaljer och det har
varit riktigt spännande, många gånger. Men en hockeymatch där man
inte hejar på något lag är inte det roligaste jag vet. Ska vika lite
tvätt, kanske ringa mamma och spela doodle jump istället.

Är helt slut efter en lång och intensiv dag i kyrkan. Jag sjöng och
Eric spelade. Juliet har varit omhändertagen av både Anna och Lina,
tack kära vänner - ni är guld värda. Och sista delen av 18 mötet
fick pappa/morfar springa efter stumpan. Tror han tyckte om det, jag
tyckte i alla fall om att se honom igen. Nä nu ska bordet plockas av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar