fredag 12 februari 2010

Kramar och plugg

Idag när jag lämnade Juliet på dagis välkomnades hon med kramar från de andra barnen. Så gulligt. En tjej blev så glad när Juliet kom så hon hjälpte henne att klä av sig overallen... Det går jättebra att lämna henne nu, inga tårar. Snart börjar skolan med och då får jag något vettigt att göra på dagarna. Ska börja läsa litteraturen resan nu, känns sådär motiverande när man få en bok på 650 sidor i handen... Som tur är ska vi inte läsa alla :) Annars känns det faktiskt kul att börja plugga ordentligt igen. Har jag förresten skrivit att jag fick C på sista kursen under höstterminen, det fick jag i alla fall och det känns kanonskönt. Nu ska jag bara söka om tillgodoräknande...

Idag ska jag hämta Juliet tidigt och så ska vi åka in till stan och äta lunch med min pappa! det händer inte allt för ofta så det ska bli jätteroligt. Han är uppe i jobbet så då passar vi på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar