torsdag 5 november 2009

Rensning bland alla mössor

Min skärmmössa, används mest i fjällen

Den bästa mössan ever, love it

Den här är också underbar... Båda från HM

Varmaste mössan...

Adidas...

Resteröds

Ååå, den rosa Gangstar mössan som kan vändas ut-och-in så blir den grå!! Matchar med dagens outfit.

Pälsbaskern, Juliet goes russian.. Gammelmoster Ingalill har köpt denna fina!

Den tunna svarta från American appearel...

Min söta rosa med rosett + Juliets jordgubbsmössa i handen!

Min nyinköpta fina, lila från Gina Tricot... Har halsduk till.

Den söta randinga från Lundmyr, en tjej i min klass från i våras undrade varför det stod Tullinge på hennes mössa... Present från Sara o Christian på barnvälsignelsedagen.

Blingo, ååå vad jag älskar det mönstret, är från kollektionen hösten 2008

Såå FIN! Från Frithiof. Tildes från början men Therese tyckte hon såg ut som en påskkärring i den så då fick Juliet den... Jag älskar den!

Barbapappamössan, ojojoj va många som trott att Juliet är en pojke när hon har den men det gör inget för jag älskar den. Present från familjen Figaro!

Den helt underbara från Gangstar, med sin skinnstjärna passar den utmärkt till skinnjackan!

Höstbaskern från HM, helt ljuvlig...

Senaste kapet till Juliet... Blingomössan som är så sjukt fin.. Från höstens nyheter, skulle kunna köpa allt från detta temat..

Det är inte Juliets hår det är en Cissistickadmössa, men visst ser det nästan ut som om hon fått afrohår... ;)

Förra årets julklapp från min svärfar... Hon gillade bollarna i alla fall, att prova alla mössor var inte lika kul som ni kanske sett...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar