onsdag 4 november 2009

Det gick väl sådär...

Okej, hon somnade smidigt men vaknade lika snabbt igen. 40 ynka minuter... Jag som skulle kolla på föreläsning. Först fungerade det inte, den där hemsidan strular ungefär varannan gång man försöker logga in. Efter 30 min fungerade det men då hann jag bara kolla i 10 minuter innan det blev liv i luckan igen. Jag kollade färdig medan Juliet satt (eller satt och satt, snarare yrde runt) bredvid, hörde inte så mycket på slutet men det gör inte så mycket. I våras hörde jag inte en enda hel föreläsning och det gick ju bra ändå...

Annars har vi pratat med båda mor och svärmor idag. Den förstnämnda via skype. Juliet försökte plockat ut sin mormor ur skärmen och när hon inte lyckades med det började tårarna rinna ner för hennes mjuka kinder. Och hon fortsatte gråta, trots att vi försökte avleda henne... Hon ville bara ha mormor... Sen ringde vi svärmor, vi smider nämligen lite planer inför jul. Spa bland annat och julklappar...

Nu kommer snart Eric hem, mysigt! Och ikväll är det GREY'S :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar