måndag 23 november 2009

Måndagkväll!!

Ojojoj vilken seg dag. Har i princip bara ätit och gått på toa... Ja, och så har jag gosat med Juliet, massor! Hon har blivit ännu mera gosig och det är så härligt. Hon kommer och kramas och vill sen leka lite, sen kommer hon och kramas igen och så håller det på.

Alltså, mina armar är ju inte riktigt som de ska. Höger, den som var värst, börjar bli bra. Vissa rörelser gör ont. Men vänster har blivit värre, vet inte varför. Överbelastning kanske?! Den går inte att sträcka ut helt... men det blir väl bättre någon gång.

I morgon ska jag och Juliet in till skolan på studievägledning. Måste få ordning på kurserna jag ska läsa till våren. Det är lite struligt och jag vet inte riktigt hur det ska lösas men det ska säkert gå att ordna. Sen när vi vart där ska vi fira lilla Honey som fyller 1år.

2 kommentarer:

  1. ätit och gått på toa?! lös i magen eller?;)

    SvaraRadera
  2. Nä... men det är det jag har gjort! Bara det nögvändiga alltså ;)

    SvaraRadera