torsdag 30 april 2009

"Njutardag"




Idag har vi en njutardag jag och stumpan, vi har promenerat, ätit lunch (kalkon och fetaostsallad) i solen och nu sover Juliet i vaggan och jag ligger bredvid i min säng och har det gött. Hade tänkt att tvätta, men skjuter upp det till en annan gång, kanske imorgon för en tvättning behövs kan jag säga...

Tentan igår kändes helt okej, men man vet aldrig, fast jag tror och hoppas att det gick bra. Den va faktiskt svårare än väntat. I alla fall om man jämför med den gamla tentan vi fick titta på. Jaja, det är inget att göra åt.

Idag är det valborg och vi ska ut till Bro och familjen Möller för att se majbrasa och grilla. Inte så längesen ni va där tänker du. Helt sant, vi trivs där i deras underbara hus och härligt sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar