söndag 26 december 2010

JULAFTON!




Juliet var faktiskt inte jätterädd för tomten, kanske för att han var väldigt lik pappa!? Manny verktygslådan var den stora favoriten tillsammans med Nalle Puhs Heffaklumpen the movie! Jag och Juliet fick en iPad att dela på av Eric, superduperkul! Jag fick också den finaste kappa jag sett av Eric, har kollat på den hela hösten på Zara, han är underbar min make! Alla va nöjda och glada över sina julklappar! Tänk vilken lycka och förmån att kunna fira jul på det sättet som vi gör. Att ha möjligheten att glädjas med nära och kära. Och att mitt i allt julstök få komma ihåg varför vi egentligen firar jul... När jag vaknade på julaftonsmorgon läste jag julevangeliet som står i Lukas 2 i Bibeln. Vilken fantastisk natt det måste varit, tänk om man varit en av herdarna som fick va de första att träffa Jesus, barnet som föddes för att ge oss liv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar