söndag 19 december 2010

4:e advent!

Är hemma efter en dag i kyrkan! Idag har jag sjungit på alla våra tre möten, så jag är rätt trött nu men ändå grymt nöjd :) Men jag kunde inte låta bli att hänga lite på kids med. Om du vill veta mer kan du kika in på www.hillsong.se

Nu har vi två dagar till med skola/dagis/jobb, sen tar vi sommarlov. Jag o Juliet ska va lediga till 10 januari, Eric till 2 januari... Jag ska i och för sig skriva ett arbete som ska va klart den 14 januari, men det ska jag nog hinna med.

Ha en bra vecka!!

4:e advent 2009...

3 kommentarer:

  1. Din lilla flicka är så lik dig, då kul att se på bilderna!! Jag var i Pingstkyrkan här i Avesta i fredags och tittade på en julmusikal som barnen gjorde så fint ;) Såklart tänkte jag på dig och tiden när jag var med dig i din kyrka på tjörn!! Många GodJul Kramar

    (kom och hälsa på oss i Januari!!!

    SvaraRadera
  2. Sommarlov? Är inte det lite tidigt?? Det var ett långt lov ni ska ha:P
    puss på dig kram Victoria

    SvaraRadera
  3. HAha! Där blev det visst lite fel, drömde mig bort lite kanske...

    Tack Malin! Det är kul att någon tycker det... De flesta säger att hon är lik Eric. Men jag håller med dig ;) Vi hade verkligen roligt då Malin, saknar dig! Vill jättegärna hälsa på! Kan vi inte höras via telefon och försöka bestämma något? GodJulKramar tillbaks!!

    SvaraRadera