fredag 19 november 2010

Fix o trix

Här sätts det upp nya lampor i köket, Juliet ska så klart hjälpa till. Jag ligger i soffan, helt slut efter att ha tagit en dusch. I går va en av de värsta dagarna på länge. Natten till igår fick jag MAGSJUKA!! Fyyyyy bubblan va det är hemskt. Jag säger som min gode vän Therese: jag föder hellre barn än har en sån här magsjuka. Det ända bra med det hela var att jag vägde nästan två kilo mindre idag än i förrgår :) I alla fall så sov jag mig igen i princip hela dagen igår. Var vaken sammanlagt kanske 5-6 timmar under dagen. Under natten var jag i och för sig vaken desto mer... Idag mår jag bättre och ska så småningom försöka fortsätta minkur med penicillin. I kväll åker Eric till Tidaholm för att hämta vår nya bil :) Och om ett litet tag kommer äntligen mamma o pappa hem från USA... Det här blir nog en bra dag, mycket bättre än igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar