lördag 11 september 2010

Skola och "potträning" ;)

Med halva kaffekoppen kvar har kg pluggat färdig för idag. Jag känner mig mycket effektiv. Klockan är liksom bara ett! Trots att "Band of brothers-boxen" ( Eric absoluta favorit) går på högvarv, har jag lyckats bli färdig med uppgiften som ska in på tisdag kväll. Nästan färdig i alla fall. Jag måste skriva en naturvetenskaplig dikt också, WHY? Det vet jag faktiskt inte...

För övrigt fick en överlycklig tjej ha på sig trosor idag. Hon tyckte verkligen att hon va fin. Sen hände olyckan, ingen skada skedd, bara en liten pöl på golvet. Men det va nästan som att hon försökte säga till att hon behövde kissa, men tröga jag fattade inte och sen hände det alldeles för snabbt... När vi verkligen ska träna på allvar funderar jag starkt på att ta bort mattan i vardagsrummet ett tag :)

Ha en riktigt skön lördag! Det ska vi ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar