torsdag 23 september 2010

GRATTIS älskade mamma :)

Idag är det sannerligen ingen vanlig dag... det är min älskade mammas födelsedag!!! Och det ska ni veta ska firas :) Här avtar inte kärleken till födelsedagen med åren, snarare tvärtom. Jag tycker det är sååå härligt. Man ska vilja fira sin födelsedag tycker jag och vem tycker egentligen inte om att få paket... jag tror att alla innerst inne älskar att få paket. En annan sak som inte avtar med åren hos min mamma, det är skönheten! Kolla på bilden här nedanför bara!!!


Jag älskar dig mamma! Jag älskar att prata med dig, att ta promenader med dig, att baka med dig, att se en romantisk komedi med dig, att bara vara med dig.... och mycket mycket mer!


Du är sannerligen en livsnjutare, se här bara. Men det är bara bra!


Och sist men absolut inte minst är du den allra bästa mormorn som någonsin kommer existera... Det vet jag!


Vi älskar dig!
Puss o Kram

1 kommentar:

  1. Du är världens bästa dotter. Tack för de fina orden. Älskar dej. Kram

    SvaraRadera