onsdag 1 september 2010

"Mamma illa shoten"

Jag trampade snett, det svartnade för ögonen och jag var tvungen att
sätta mig ner. Har stukat foten några gånger nu - fastnat i
spinningcykel, blivit tacklad, och alldeles vanliga snedtrampningar -
men det har aldrig rubbat synen och gjort mig illamående! Jag ringde
dagis och berättade som det var, sen väntade jag på Eric som fick
hämta upp mig efter jobbet. Vi hämtade Juliet som sa "mamma illa
shoten" när vi kom innanför grinden. Hon skulle absolut blåsa på
den... När vi kom hem hjälpte Eric mig att ta av stöveln som då
satt som korvskinn, sen linadade han min fot (inte så snyggt kanske
men vad gör det?!)... Juliet tyckte så synd om mig att hon nöstan
började gråta, brukar det va så? Är barn sin mammas lilla vakt? Nu
ligger jag i alla fall i soffan med foten högt! Jag hoppas att det är
bättre tills i morgon, det är det nog :)

1 kommentar:

  1. Krya på dig, vännen! Tur i oturen att vi inte ska till Universitetet imorn el på fredag. Massa kramar!!

    SvaraRadera