torsdag 4 juni 2009

Två prinsessor i stan...

I går var Tilde och Juliet har varit på shoppingrunda i stan, varsin klänning från villervalla och lite annat smått och gott hittade de. Jag och Therese va självklart med. Vi handlade till och med till oss själva och det tillhör ovanligheterna kan jag säga. De små skötte sig ypperligt och va på sina bästa humör. Vi hade en riktigt härlig dag!


I dag firade jag och Juliet Carolinas 25årsdag med en liten fruktpicknick i "grytan" en bit bort från mamma och pappa. Vi pratade om livets djupa frågor och njöt av att umgås i blåsten.



Senare på kvällen kom moster (alltså min moster) Lena och kusin Evelina på besök. Juliet skrattade mest hela tiden och åt massor av gröt.



Juliet hittade sin tå idag! Hon tog tag i den och började suga, mums! Hon tyckte nog i alla fall det för hon satt så länge.


Pratade precis med Eric, han har det bra nere i Italien, men saknar oss. Jag längtar massor efter att han ska komma hem igen... Nu ska jag gå och lägga mig. Juliet och jag har varsin 120säng i natt. Hon ligger där inne i sovrummet, supersöt och pytteliten i stora sängen, ihop med tre kuddar och två täcken!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar