måndag 29 juni 2009

Hon gjorde ett dyk...

På babysimmet idag dök både Juliet och Leopold. Ner under ytan och upp igen. Leopold var så söt när han kom upp... Han såg ut som att ingenting hade hänt, att det va någonting som han gjort 100 gånger innan. Det va sista gången idag, både skönt och lite tråkigt. Skönt att slippa åka in till stan i all trafik och att behöva gå in och bada i en alldeles för varm pool när det är så varmt ute. Men ändå tråkigt för de tycker ju att det är så roligt. När vi gick innanför dörren idag tjöt Juliet till ett riktigt glädjetjut. Hon vet antagligen precis vad som väntar och väl i vattnet är de som små fiskar. Tur att det är sommar så vi kan fortsätta bada! Vi har faktiskt en dag att att igen, så det tänkte jag att vi kunde göra på torsdag, annars nästa vecka.

Nu ska jag gå in och lägga mig. Eric och Juliet sover... Jag sitter på balkongen och svalkar mig efter att ha vikt en massa tvätt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar