lördag 6 juni 2009

Hem ljuva hem...

Är nu hemma igen! Skönt faktiskt. Sitter i soffan och avnjuter ett glas hemmagjord rabarbersaft (Cissis specialitet, mycket god!)


Dagarna i Göteborg har varit riktigt bra! Det är alltid mysigt att komma hem till mamma, pappa och Joel. Juliet är verkligen förtjust i Joel. Så fort hon får syn på honom skiner hon upp. Ett tag var hon nog lite trött på mig, för hos mig gnällde hon men fick hon vara hos Joel då blev hon nöjd och glad! Så gulligt! Vi va hos Oskar och Emelie en sväng i går. De har fått det så fint i sitt hus! Längtar tills jag får ett eget hus... Oskar gav Juliet gröt, oj vad hon åt!



Resan hem kunde inte gå bättre! Juliet somnade i bilen på väg till stationen i Göteborg. Strax efter 7 väckte jag henne lite försiktigt. Hon hade då sovit över 3 timmar. Väl framme i Stockholm upptäckte jag att det är rätt osmidigt att ta sig från tåget (spår 17b) till tunnelbanan med en fullastad vagn i ena handen och en stor resväska i den andra. Vi kom oss hem i alla fall!

Nu är det bara några timmar till min älskling kommer hem!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar