lördag 30 maj 2009

Underbara lördag...

Eric har åkt och jobbat en sväng... Juliet har somnat... Jag tänkte sätta mig på balkongen och lapa sol ett tag - en belöning för att jag nästan skrivit klart tentan! Bara liiiite kvar.

I går var det näst sista seminariet för den här terminen. Juliet skötte sig utmärkt, hon satt i sin vagn och kikade runt. Under rasten somnade hon. En liten ängel är det vi har fått.



I gårkväll skrev jag färdigt nästan hela sista hemtentan, har blivit riktigt bra på att plugga sent på kvällarna faktiskt... Jag som annars brukar var rätt så trött då. Känns riktigt skönt. Sista inlämningsdagen är på fredag, men jag tänkte lämna inte arbetet på tisdag så jag slipper ha med det till Göteborg...

I eftermiddag åker vi in till Rålis och kyrkans BBQ Party! Vädret kunde ju inte vara bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar