onsdag 27 maj 2009

Nu går det undan...

...vill jag lova! Juliet börjar bli så stor. Hon sitter!! Dock lite okontrollerat men ändå... Problemet är att hon vägrar göra allt annat (förutom att hoppa i hoppgungan). Att halvligga i babysittern är inte alls kul, så varför inte sitta...


Vadå lik far sin?! Om det är någon som sett "trummunnen" så vet ni vad jag menar. För övrigt har hon på sig den jättefina kepsen som hon fick av mamma/mormor i helgen, Love Product!


I natt sov min lilla ängeln från 21.30 till 8.30, utan att vakna! Sen låg hon och mornade sig till 9.00 innan hon ville ha mat. Då ligger hon och småpratar lite med sig själv och gosar in ansiktet i sin vitguldiga snutte! Det är gulligt det. Nu gör Eric potatisgratäng och någonting mer. Jag har väl berättat att jag har en underbar man som lagar middag till mig varje dag när han kommer hem från jobbet...

Dags att plugga lite till, på tisdag börjar sommarlovet!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar