torsdag 19 mars 2009

Världens mysigaste...

Jag har verkligen världens mysigaste dotter, när jag vaknade i morse låg hon och jollrade för sig själv i vaggan. Jag somnade om och en halvtimma senare låg hon fortfarande och "pratade" med sig själv. Hon började i och för sig bli lite otålig nu, det började komma lite mer gnälliga ljud från henne. Men när jag tittade ner i vaggan och sa god morgon fick jag det mest underbara smile tillbaka... Ett smile som jag önskar att alla kunde få ta del av!

Träffade på en av grannarna, hon hade fått sin lilla bebisflicka, så nu har Juliet en liten grannkompis också. Det skiljer bara en månad på dem.

Dagen har rullat på och vi har haft det hur bra som helst. Jag försöker njuta så mycket jag bara kan och det är verkligen inte svårt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar