måndag 16 mars 2009

En riktigt bra dag


När jag vaknade i morse och kollade på klockan blev jag alldeles förvånad, hon va 7 och Juliet sov fortfarande. Hon somnade strax innan tio igår och kl 8 vakande hon, en helt ljuvlig natt! Så borde alla småbarnsföräldrar få ha det.

Dagen fortsatte bra... Igår fick jag nämligen reda på att en klasskompis till mig skulle göra examinationen (som jag blivit erbjuden att göra i juni) i dag!! Jag försökte få tag på läraren men hon var omöjlig att nå. Så jag åkte dit och fick tro det eller ej göra examinationen, det gick kanoners! Så skönt. Och Juliet som är en liten ängel sov hela tiden, vilket hon snart gjort i 5 timmar. Fortsätter hon så här kommer det inte bli några problem att plugga. Dessutom har jag fått byta till Lottas grupp och det känns jätte bra.

Nu väntar jag bara på att Eric ska komma hem så är dagen fullbordad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar