tisdag 24 mars 2009

Skolstart och finbesök...

Idag va Juliet och jag på vår första föreläsning på universitetet, det gick hur bra som helst. Trots att Juliet vaknade mitt, hon fick lite mat och va sen nöjd. Hon satt i vagnen och jollrade bara lite för sig själv då och då! Föreläsaren kom till oss i pausen, jag frågade henne om vi störde. Hon sa att det verkligen inte var någon fara, skönt att höra.

Juliet i sin vagn under föreläsningen.

När vi kommit hem kom Ida och Leopold på besök... Han är riktigt rund och go nu, lilla prinsen. Kidsen va helt underbara, de både skrek och sympatiskrek. Började Leo skrika dröjde det inte länge förrän Juliet sköt ut underläppen och började hon med. Så sött! Det hände flera gånger om... Ida hade precis varit och hämtat de senaste kläderna från blingo (www.blingo.se), ska bli spännade att se om det finns något fint att köpa!
Två ljuvliga små godingar...

Nu sitter vi i soffan och myser, jag och mina älsklingar! Tittar på House och väntar på att få gå och lägga oss (med andra ord att Juliet ska somna... :) Eric har börjat jobba i Spånga nu, så han är hemma redan 20 i 4 på dagarna vilket är jätte bra i och med att jag kommer behöva läsa en hel del på eftermiddagarna...

1 kommentar: