tisdag 23 februari 2016

Tisdagar

Jag älskar tisdagar för då får jag hämta barnen! Jag älskar att få den där "vi har längtat efter varandra hela dagen" - kramen! Jag älskar att hinna prata med pedagoger (för det gör jag aldrig vid lämning), det är ju så intressant att få höra vad de gör och hur de är om dagarna. 

På något sätt har det blivit så att jag och barnen varit ensamma på tisdagar. Eller på något sätt... Eric har hängt med kompisar. Och jag är ju inte en lover av att laga mat. Trots matkassen som vi har nu. Men förra veckan drog vi till biblioteket och då hann vi ju inte hem i tid för att laga mat... Så det blev Mc Donalds! I dag fortsatte trenden icke-hemlagat i form av sushi! Alla var lyckliga,  även Noel som fick värmda köttbullar med pastaskruvar till.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar