onsdag 24 februari 2016

Idag (OBS säsongspremiär för Greys)!


Städa efter andra hemma och städa efter andra på jobbet! Det är typ livet liksom... Men nu är den äckliga diskbänken rensad och ren (hoppas jag i alla fall, jag gick ju inte sist från jobbet).

Kom hem til min minsta darling och hans far, Juliet var hos en kompis. Mys i soffan, middag och bokstavsträning. Han älskar det! Och det gör mig glad...


Visst är han grym!? Sen körde vi sten, sax, påse. Noels första gång. Han var så rolig för han var tvungen att titta på sidan och liksom lägga huvudet lite på sned när han skulle bestämma vad han skulle ta. Hans favo va helt klart sten! Sen sa han plötsligt "nu ska vi leka min favoritlek, Kims lek". Han sa det på sitt dramaturgiska vis (han borde va röst till tecknade filmer!!). Fram med fårskinn och grejer som skulle ligga där på. Vi blundade varannan gång, han var lycklig. Det gör mig också glad!


Vi läser Bamse som godnattsaga nu, med kapitel. Det är när att Bamse får tag på hiahia nu. Noel kan knapp bärga sig! Så spännande är det! 

Eric hämtade Juliet. Sen låg de i vår säng och läste, Legenden om Tann - Drakmöter. Älskar att höra på när de två ligger och pratar om livet, när de läser och skrattat. Det gör mig lycklig! 

Sen stekte jag plättar. Juliet ska till Vasanuseet imorgon. Det gör så härliga utflykter med klassen...


Kvällen avslutades så här:


Te, levande ljus och SÄSONGSPREIMIÄR AV GREYS ANATOMY. Som jag har väntat. Äntligen, äntligen! Vilket avsnitt sen. Jag är helt tagen! Ett tag trodde jag att det skulle vara över. Nu dör hon tänkte jag. Men puh, vilken tur att hon överlevde! 

Nu är det sovdags... 

En bra dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar