lördag 9 januari 2010

LÖRDAG


Idag har vi varit hemma hela dagen, så skönt. Här följer en liten resumé:

Jag och Juliet var ute en kortis, medan Eric svabbade golven. Kallt och frisk men ändå skönt, om man inte behöver vara ute allt för länge. Jag älskar snön och vintern. Kanske att det skulle kunna vara lite varmare så att vi kunde vara ute längre... Meeen, jag ska inte klaga. Hellre kallt och snö än slask!!

Våra härliga grannar från lägenheten längst upp (med riktigt nice utsikt) kom ner på lunch. Deras son Eskil och Juliet är nästan lika gamla, här leker de i Juliet hörna. Nu ser vi framemot att få komma upp på filmkväll eller någonting ;) Om du undrar varför Juliet har ryssbaskern på så vet jag faktiskt inte...

Efter middagen blev det bad, damen har nämligen börjat äta själv. Maten verkar bli godare då... Eller så är det bara roligare. I dag orkade vi faktiskt inte göra middag. Eric beställde pizza och jag thai. Juliet fick nöja sig med uppvärmd lasagne. Det va gott och starkt!

Tandborstningen börjar bli rutin... eller kanske lite mer än så. Juliet vill nämligen borsta tänderna så fort hon kommer in i badrummet. Det är nog tandkrämen men tutti-frutti smak som lockar.

Kvällen avslutades med böckerna i soffan. Kanske det bäst Juliet vet, att kolla i böcker alltså.... Nu sover hon sen ett tag så jag och Eric ska kolla på en film som börjar nu!



Och ja, just det... Senaste tillskottet i tandskaran är nu här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar