tisdag 5 januari 2010

Denna dag :)

För det första hade jag tänkt att skruttan och jag skulle gå ut en sväng idag, men det är så sjuuukt kallt. Enligt Eric är det i alla fall för kallt för Juliet att va ute.... Skönt, då fick jag en ursäkt. Plus att vi faktiskt hostar både jag och hon. Vet att det inte är farligt att gå ut med hosta men man hostar bara så enormt mycket när man kommer in.

Det andra jag tänkt göra idag var att tvätta, men opps (!!) mina nycklar låg kvar i bilen vilket gör att vi inte kan boka tvättid och alltså inte tvätta. Va jobbigt, eller hur?! Kanske inte, det betyder ju att jag kan ägna all min tid till världens underbaraste tjej! Resten av dan (när hon vaknat) ska vi mysa i soffan, busa, skratta, läsa böcker, bygga torn, gå, äta och bara njuta av att få vara tillsammans utan att behöva göra någonting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar