måndag 14 september 2009

Tillbaka till vardagen

Nu är mina älsklingar hemma igen! Det var så mysigt att komma hem från kyrkan (som förövrigt var enastående) igår och så va de hemma... Juliet tittade inte på mig först, sen började hon skratta och skrattade i princip tills hon somnade.... I LOVE HER!!

Var på bvc idag. Juliet väger nu 8960 g och är 71.5 cm lång. Vi pratade lite om mat, sömn, säkerhet och lite annat. När vi åkte hem var Juliet så trött, det tar ungefär 2 min att åka hem från bvc, hon nickade hela vägen. Jag lyfte ur henne i bilen och gick mot huset. När vi kom in i hissen gav jag henne en puss på kinden, då somnade hon lutad mot min mun. Är inte det sött så säg.

Nu sitter jag och väntar på Eric som snart kommer hem efter tennisträning med herr Björlemyr! I kväll ska vi bara ta det lugnt, äta gott och antagligen somna tidigt!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar