tisdag 8 september 2009

Så...

...nu är det slut på att inte blogga, I´m back!

Juliet är världens underbaraste tjej. Hon kryper och fort går det, hon reser sig och sätter sig och om igen. I går klättrade hon upp för en hel trappa här i trapphuset. I går kväll fick jag nästan hålla fast henne för att hon skulle sluta fara runt i soffan.

Mycket har ju naturligtvis hänt sen sist!
Jag har börjat skolan igen, den här gången på distans. En kurs som heter It och lärande, känns riktigt bra faktiskt. Har inte riktigt kommit igång än men det kommer nog. Egentligen borde jag ju plugga nu när Juliet sover, men jag är lite av en expert att inte plugga förrän jag måste.
Jag har börjat träna också, minst 2 gånger i veckan. Tro det eller ej, men det börjar faktiskt bli kul! För första gången i mitt liv så tycker jag det.

Häromdan va jag o Juliet ute i skogen, jag tror hon tyckte det va riktigt kul för hon kröp runt överallt och ja smakade på allt möjligt. Mest barr och kottar! Se här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar