lördag 12 september 2009

Ensam...

Eric och Juliet åkte till Tidaholm i går och idag känner jag mig helt ensam, jag ÄR ensam. Har inte varit ensam på 8 månader!! Ska försöka njuta, plugga och bara ha det skönt. Men det är faktiskt rätt svårt. Jag erkänner jag längtar göööörmycket efter min lilla prinsessa, efter Eric me såklart men det är ju Juliet som är mitt plåster ;)

Men jag har en plan... Först börjar jag med att röja upp lite här hemma, dammsuga framförallt. Sen, eller någon där mitt i så äter jag lite lunch. Efter det är det ändå dags att plugga, det vore ju dumt att inte passa på. Och under hela den här tiden försöker jag hitta på något att göra ikväll, bli inte förvånad om det slutar med lite mat, godis och en film i min ensamhet hemma i soffa...

Och emellanåt kommer jag småkika lite på den här bilden så att jag överlever tills i morgon när jag får pussa på skatterna igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar