onsdag 13 januari 2016

Nytt år gav hopp om nystart

Yes, så är det. 2016 gav mig ett sug på att blogga igen. Allra mest och egentligen nästan bara för min egen skull. Insåg att jag, när jag kikade på bloggen för ett tag sedan, älskar att läsa om oss. Min lilla, eller kanske halvstora familj. 

Och idag, Juliets födelsedag till ära drar jag igång! 

För 7 år sedan såg pärlan ut såhär:


Idag, 7 år senare är hon vackrare än någonsin och ser ut såhär:


Morgonen startades som typ aldrig annars. Med att barnen var hur gulliga som helst med varandra, kröp ihop under samma täcke och va sådär som man önskar att de alltid skulle vara mot varandra...


Dagen avslutades med hummer till middag, tårta made by Juliet (hennes första) och snöbad (av endast Alva och Juliet). Vi andra höll oss inomhus med alla kläder på! 


Vilken lycka det är i livet att ha vänner att spendera dagar som den här tillsammans med. Det är numera tradition att familjen Lundqvist kommer hem till oss på födelsedagsmiddag varje år den 13 januari. Tack för det!

Noel, undrar kanske du, han är sitt eget underbara jag. Roligare än någonsin tidigare och världens gosigaste treåring.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar