onsdag 22 augusti 2012

Tidig morgon!!!

Noel hade fyllt hela sin blöja och vaknade tidigare än vanlig. Vilket är helt okej eftersom han sover så långe annars. Men idag va det innan 6. När
Vi precis hade somnat om efter blöjbyte och amning hördes ett "jag kissade i min säng..." från Juliets tum. Så Eric fick skölja av henne i duschen och jag fixade sängen. Vilket också är okej, det va ju rätt längesen det hände. Vid 20 över 6 va vi tillbaks i sängen, somnade om. Halv 7 ringde Erics klocka... Juliet hörde att han gick upp och gick upp hon med. Jag somnade om. Kl 6.58 (precis efter att Eric gått) ville hon ha en smörgås. Bara att kliva upp! Och nu ligger vi här, tidigare än vanligt och kollar på Musses klubbhus... Lite mysigt trots att jag är aptrött, somnade helt enkelt för sen igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar