söndag 5 augusti 2012

2 månader!

Jag vet att jag kommer låta klyschig och extremt mycket småbarnsmamma men alltså OJOJ va tiden går fort. 2 månader!!! När hände det och hur fort gick dessa 61 dagar?!

Noel är helt klart den vackraste pojke som finns. Och snällaste, i alla fall så länge som han får ny blöja, sova, äta och uppmärksamhet när det behövs :) Han kan skrika HÖGT! Vilket han säkert fått från mig som blev utkastad från läkaren för att jag skrek värre en nån annan han träffat förut. Av Eric har han fått sina nattljud ;) Ganska sött, meeen det kan hålla mig vaken ett tag. Annars sover han riktigt bra. Natten till idag somnade han vid 22 och vaknade för mat strax efter 5 och somnade sen om igen. Ikväll somnade han också vid 22, så nu hoppas jag på lika bra sömn i natt!

Här kommer en bild på en alldeles nyfödd Noel och en på honom nu:

Ps. Sorry för ett alldeles enorm blogguppehåll, ska försöka bättra mig. Annars läggs det upp en hel del bilder på instagram... Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar