måndag 28 maj 2012

Min lycka i livet

Juliet har gett mig så otroligt mycket lycka och glädje. Ibland är det som att hjärtat liksom bubblar över. Visst hon är tre år och intensiv på många vis, oftast positivt men iibland väldigt jobbigt och negativt. Och jag är höggravid och har ett tålamod som inte alltid räcker så långt som jag önskade. Ändå är hon det bästa som hänt, den finaste gåva jag fått och min stora stolthet. Hon få mig att skratta genom sina underbara kommentarer, mitt hjärta att smälta genom sina kärleksförklaringar och vackra ögon, gå sönder lite på insidan genom att gråta när jag lämnar på förskolan, känna en enorm stolthet genom att hjälpa sina vänner och utvecklas för varje dag. Juliet är helt enkelt underbar och jag är för evigt tacksam att jag får var hennes mamma!!

1 kommentar:

  1. Pluttan, vad stor hon har blivit och så stor! Ja, kärleken till ens barns är så stor och enorm att det ibland känns som att man nästan sprängs. Men så fantastisk! Kram!!!

    SvaraRadera